نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کونته جایگزین آلگری در یوونتوس می شود؟ آنچه تاکنون می دانیم

کونته جایگزین آلگری در یوونتوس می شود؟ آنچه تاکنون می دانیم

آنتونیو کونته به جانشینی ماسیمیلیانو آلگری در سال 2024 لینک شده، اما سرمربی اهل توسکانی هنوز در مورد آینده خود در تورین تصمیم نگرفته است: این همه چیزهایی است که باید در مورد انقلاب احتمالی بعدی در یوونتوس بدانید.

 

کوریره دلو اسپورت گزارش می دهد که آلگری در نظر دارد در پایان فصل یوونتوس را ترک کند زیرا احساس می کند باشگاه پس از استعفای آندره آ آنیلی در یک سال پیش تغییر زیادی کرده است. رئیس سابق بیانکونری دوست صمیمی آلگری است و در سال 2021 زمانی که مکس قراردادی چهار ساله به جای آندره آ پیرلو امضا کرد، مربی متولد لیورنو را دوباره به خدمت گرفت.

 

آلگری اخیراً در مورد آینده بلندمدت خود در باشگاه با رسانه ها صحبت نکرده است، بنابراین، چرا شایعات فزاینده ای در مورد جدایی او در ماه ژوئن وجود دارد؟ و چرا کونته با جایگزینی آلگری مرتبط شده است؟

 

برخلاف مکس، کونته اخیراً در مورد آینده خود صحبت کرده است. کونته در دو مورد از آخرین حضورهای عمومی خود، مصاحبه با برنامه تلویزیونی Belve و ملاقات با دانشجویان دانشگاه دل سالنتو، اشاره کرد که دوست دارد روزی به یوونتوس بازگردد.

 

علاوه بر این، او اخیراً در اوایل نوامبر با مدیر ارشد فوتبال یوونتوس، فرانچسکو کالوو در مرکز آموزشی Vinovo ملاقات کرد. کونته توسط دوست و هم تیمی سابق خود پائولو مونترو، مربی تیم پریماورا دعوت شده بود.

 

انتظار می رود کونته در تابستان آینده، بیش از یک سال پس از ترک تاتنهام با توافق دوجانبه، روی نیمکت بازگردد. مربی ایتالیایی با ناپولی صحبت کرد تا احتمالاً در اکتبر جایگزین رودی گارسیا شود، اما تصمیم گرفت تابستان آینده که یوونتوس طبیعتاً اولویت او خواهد بود به پارتنوپی که منتظر یک باشگاه جدید است، نپیوندد.

 

فابریزیو راوانلی، هم تیمی سابق کونته اخیراً در مورد آینده این مربی 54 ساله صحبت کرده و گفته است که به زودی روی نیمکت بازخواهد گشت اما نمی دانم تیم بعدی او یوونتوس خواهد بود یا خیر.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: